Activiteiten > Open mix-toernooi

Tekst: Dirk Jansen
Foto('s): Bram van Tigchelen

Aren Visbeen wint mix-toernooi

Zaterdag 15 augustus werd het jaarlijkse open mix-toernooi Jeu de Boules van "Bonne Chance" uit Middelharnis gespeeld op de banen bij KV Good Luck in Middelharnis. Deelnemers van dit toernooi kwamen uit Melissant van "Les Boules de la Chevre", uit Ouddorp van "L.T.C.", uit Nieuwenhoorn van "Jeu de Woeles" en nog een aantal losse spelers. Er werd door 48 spelers in 4 wedstrijd rondes gespeeld om de fel begeerde wisselbeker. De beker ging dit jaar naar Aren Visbeen speler bij de vereniging uit Melissant. Hij had alle 4 de wedstrijden gewonnen en eindigde op de eerste plaats met 39 punten. De tweede plaats was voor Bertus Streefland uit Nieuwenhoorn ook met 4 gewonnen wedstrijden en 39 punten en de derde plaats ging naar Joke Vroege uit Melissant met 3 gewonnen wedstrijden en 26 punten. Aan de uitslagen is te zien dat het weer een spannende dag was want de onderlinge puntenstanden lagen dicht bij elkaar. Heeft U ook interesse om te jeu de boulen? Neem contact op met D. Jansen tel: 0187-483053 of kom eens vrijblijvend kijken op onze speeldagen dinsdagavond 19.00 uur of op vrijdagmiddag 13.30 uur bij "Bonne Chance" op de banen bij Good Luck op het sportcomplex in Middelharnis.