Activiteiten > Blauw Wit toernooi

Datum: 27 augustus 2005

Blauw Wit toernooi

Zaterdag 27 augustus reisde een kleine formatie uit de Good Luck selectie af naar het Zeeuwse Kloetinge om deel te nemen aan het oefentoernooi. Aanvankelijk zou Good Luck met twee teams deelnemen, maar door een tekort aan personeel moest er helaas een ploeg teruggetrokken worden. Het team waarmee Good Luck deelnam was een mix van het 1e en 2e team. Tegenstanders waren Blauw Wit 1 en 2, Luctor1 en DVO 1. Good Luck won 1 van de 4 duels. Het weer was goed, maar helaas ontbrak de gezelligheid en sportiviteit. Ook de goedbedoelde, maar gebrekkige arbitrage die uit eigen teams de overige teams moesten leiden, kwamen het spel vaak niet ten goede. Na afloop was de barbecue gelukkig wel gezellig en lekker. Van deze “gezellige” barbecue zijn nog enkele foto’s geplaatst (lekker hè dames). Aanstaande dinsdag speelt Good Luck de laatste wedstrijd in de oefenreeks. Good Luck gaat dan naar Barendrecht om het op te nemen tegen Vitesse. Dit in tegenstelling tot wat eerder werd gemeld tegen Scheldevogels (afgehaakt). Aanstaande zaterdag speelt de Good Luck-selectie haar eerste competitiewedstrijden. Zowel 1 en 2 komen uit tegen Oranje Zwart 1 en 2 uit Westmaas. Good Luck 2 start om 14.00 uur en Good Luck 1 om 15.30 uur.