Activiteiten > Ten Donck Jeugdtoernooi

Datum: 11 juni 2016
Tekst: Irene van Peperstraten

Ten Donck Jeugdtoernooi 2016

Zaterdag 11 juni gingen er 4 jeugdteams van Good Luck naar het Ten Donck Jeugdtoernooi in Ridderkerk. Er werd om half negen verzameld bij de Staver en ondanks dat we een tijdje in de file hebben gestaan, kwamen we precies op tijd aan bij het toernooi. De eerste wedstrijden werden al om 10:00 uur gespeeld. Helaas was het erg nat en de meegebrachte partytenten waren dan ook hard nodig. Alle tassen werden in vuilniszakken gestopt en de eerste uren van de dag zag je over het hele terrein eigenlijk alleen maar paraplu's. De kinderen trokken zich er niets van aan en hebben allemaal lekker hun wedstrijdjes gespeeld. Complimenten voor de organisatie, want alles verliep heel soepel, dat we af en toe op onze tegenstanders moesten wachten, daar konden zij niets aan doen. In de loop van de middag werd het gelukkig droog en daardoor ook wat warmer, gelukkig maar, want nu was het ook veel leuker om mee te gaan doen met de spelletjes zoals sumo-worstelen en over de stormbaan. Om half vijf waren de laatste wedstrijden klaar en was het wachten op de prijsuitreiking. Good Luck D1 had al haar wedstrijden gewonnen en daarbij slechts 1 tegendoelpunt gekregen, dus zij werden kampioen in hun poule. Verder gingen er geen prijzen mee naar huis, maar wel veel enthousiaste verhalen en slaperige koppies achter in de auto's.

Een bedankje aan Alianne, die de jeugdteams enthousiast heeft gekregen en alle contacten met de organisatie heeft gehad. Complimenten voor de jeugdleiders die er voor de kinderen een fantastische dag hebben gemaakt. Marcel, Adwin en Heidi, bedankt voor het fluiten! En alle ouders natuurlijk bedankt voor het supporteren, het was gezellig!

Volgend jaar weer?