Activiteiten > Startdag

Datum: 27 augustus 2016
Tekst: Alianne van Welsenis

Startdag KV Good Luck geslaagd

Binnen de vereniging ontstond het idee om het nieuwe sportseizoen met een feestje te beginnen. Dit om het plezier in sporten met elkaar en het verenigingsgevoel meteen na de vakantie weer op peil te krijgen. De activiteitencommissie heeft dit opgepikt en prima georganiseerd. Wat fijn dat er weer genoeg vrijwilligers bereid waren te helpen, en met de stormbaan en luchtkussen van www.attractieverhuurflakkee.nl werd het een te gekke zeskamp. Het weer was prachtig en de jeugd was grotendeels compleet met 76 kinderen, en hebben van mini’s tot A’s allemaal genoten! De jeu de boule had ook een toernooi, gezelligheid compleet! De grote kinderen hielpen de kleintjes waar nodig, zodat ook de kleinere kinderen aan de voor hun moeilijke spellen mee konden doen. Plezier en succeservaring opdoen voor elk kind staat bij Good Luck voorop! Er zijn weer stappen gemaakt, en grenzen verlegd!

Poule A (A, B en C jeugd) heeft team Spanje met Sanne de Vos, Milou Krijger, Thomas van Driel, Lexie Klijn en Mandy Krijger de eerste prijs gehaald. Wout van Welsenis heeft met 2:04 minuten het langst aan de spijkerbroek gehangen. Team de Verenigde Staten en Oostenrijk hadden de hoogste score bij de stormbaan, en met de Estafette heeft team Oostenrijk het meest gescoord op de korf.

In Poule B (F, E en D jeugd) had team Zuid-Afrika met Meerle van Groningen, Julia van Beusichem, Max Kievit, Tomas Struik en Liza de Vos de eerste prijs. Joëlle van der Doel heeft met 1:10 minuten het langst aan de spijkerbroek gehangen. Team Australië had de hoogste score bij de stormbaan, en met de estafette heeft team Zuid-Afrika het meeste gescoord op de korf.

Aansluitend speelden Good Luck 1 en 2 beide een oefenwedstrijd tegen de Sperwers waarbij Good Luck in beide gevallen de sterkste bleek te zijn. Nieuwe Good Luck coach Arie Muis is 2 weken bezig en zal zich naar aanleiding van de trainingen en oefenwedstrijden beraden op de indeling van de selectie voor het nieuwe seizoen. Tijdens de wedstrijd van het 2e had deze mooie dag nog wel een naar einde door de beenbreuk van Fabian de Vos. Dat was enorm schrikken en we wensen Fabian een voorspoedig herstel toe!

Attractieverhuurflakkee, vrijwilligers, kantinecommissie, jeu de boule en kinderen; jullie waren geweldig! Heel erg bedankt!

De activiteiten commissie