Activiteiten > Rabo-schoolkorfbal

Datum: 14 september 2005

Rabo-schoolkorfbal

Helaas waren wij genoodzaakt de afgelopen 2 jaar door slecht weer het toernooi af te lasten. Maar eindelijk was het dan weer zover op 14-09-2005: schoolkorfbal toernooi georganiseerd door korfbalvereniging Good Luck te Middelharnis. Traditiegetrouw begonnen we de dag met ........ regen! Gelukkig voor de kinderen en de organisatie werd het in de vroege middag droog en een aangename temperatuur om te spelen.

Dit jaar hebben 41 ploegen van diverse scholen uit de gemeenten Middelharnis, Melissant, Nieuwe-Tonge en Stad a/h Haringvliet zich aangemeld. Dit betekende dat er ongeveer 450 kinderen op het sportcomplex een zeer gezellige, drukke en sportieve middag beleefden. De middag werd geopend door de voorzitter van de korfbalvereniging en zij gaf om 13.00 uur het startsein voor het toernooi.

Na vele spannende en gezellige wedstrijden (zie hieronder voor de wedstrijd uitslagen), kwamen de heren E. Boot en J. Drooger van de RABO bank Middelharnis om 17.30 uur de prijzen uitreiken. Daarbij kregen de kinderen ook nog een snoepzak mee, met een informatiebrief over de korfbalvereniging.

Graag wil de organisatie iedereen hartelijk bedanken die, op wat voor manier dan ook, meegeholpen heeft. Tevens wil de organisatie de sponsor: RABO bank Middelharnis bedanken die deze dag mogelijk gemaakt heeft.

We zien de scholen graag volgend jaar weer terug!

Bijlagen