Activiteiten > Schoolkorfbaltoernooi

Datum: 19 september 2018
Tekst: Rianne Tiggelman

Schoolkorfbaltoernooi weer een groot succes!

Wat een feest! Ruim 350 basisschoolkinderen (groep 3 t/m 8) deden mee aan het jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi bij KV Good Luck. Maar liefst 45 teams van diverse bassischolen hadden zich ingeschreven. Met wat wind, maar hé dat is de Oostplaat, een zonnetje en droog weer ging het toernooi van start. In 10 verschillende poules werd gestreden om plaats nummer 1. Op de velden van KV Good Luck waren veel blije gezichten te zien. Er werd met veel plezier aan de wedstrijden mee gedaan. Ook wanneer teams geen wedstrijd hadden, was het één en al gezelligheid. Langs de velden werden de kinderen aangemoedigd door veel publiek; meesters, juffen, ouders en opa’s en oma’s. Onwijs leuk om te zien dat er zoveel publiek was! Om 16:00u werden de laatste wedstrijden gespeeld en rond 16.30u was de prijsuitreiking. Vlak voor de prijsuitreiking werd er nog een extra ‘finale’ gespeeld. De 2 teams hadden evenveel punten. Onder toeziend oog van heel veel publiek was het, het team van de Bosseschool die het winnende doelpunt maakte. De prijsuitreiking werd verzorgd door onze sponsor: Hans Meijer Advies. Met luid applaus en gejuich werden de prijzen in ontvangst genomen.

Een grote dank aan de organisatie voor het wederom mogelijk maken van het schoolkorfbaltoernooi. Maar ook aan onze sponsor: Hans Meijer Advies, dank voor de jaarlijkse ondersteuning en je aanwezigheid. Ook bedanken we de vrijwilligers, ook dankzij hen is dit toernooi mogelijk.

En niet te vergeten alle kinderen, meesters en juffen! We vonden het leuk dat jullie er waren en we zien jullie graag volgend jaar weer terug!

Ps.: Vond je het zo onwijs leuk en kan je niet wachten tot volgend jaar?! Kom dan gezellig een keertje mee korfballen tijdens een training! Voor meer informatie klik dan op onderstaande link.

Bijlagen