Activiteiten > Badgastentoernooi

Datum: 30 juli 2019 - 3 augustus 2019
Tekst: Jeanet Leroy

Badgastentoernooi 2019

Wat een geweldig toernooi heeft Bonne Chance gespeeld. Met 10 koppels waren we aanwezig in Ouddorp. Het was echt een leuk toernooi, met wisselende resultaten. Zo gingen er in het begin van het toernooi koppels heel goed en anders weer niet, maar uiteindelijk gingen we met 4 koppels door naar de halve finales. Het leuke was dat we moesten beginnen met 2 koppels van onze club tegen elkaar. Dat zou betekenen dat er altijd 1 koppel in de finale zou komen. Dat was in de A en de B poules.

Vrijdag was het in de B poule Frits & Piet tegen Djim & Jeanet, met als winnaar Djim & Jeanet. In de A poel Tinus & Marianne tegen Andre & Yvette, daar wonnen Andre & Yvette. Zaterdag begonnen we met de koppels om de 3e en 4e plek. Eerst in de B poule, dat waren Frits & Piet tegen Gerard & Ferry (Ouddorp). Het was een spannende strijd tot het eind. Frits & Piet zijn 4e geworden. Toen de A poule, Tinus & Marianne tegen Wim & Ria (OudenHoorn/Ouddorp), daar kwamen als winnaar uit de bus Tinus & Marianne. Daarna kwam de B poule, Djim & Jeanet tegen Gerda & Bram (Melissant). Dit was een snelle partij we wonnen met 13-1. Nu kwam de laatste partij in de A poule. Andre & Yvette tegen Evert & Willem (Ouddorp). Een mooie wedstrijd met als winnaar Evert & Willem. De grote wisselbeker bleef in Ouddorp. Maar voor Bonne Chance een 1e, 2e en 3e prijs.

Ik wil iedereen bedanken voor al jullie support. Het was echt geweldig!