Activiteiten > Welpentoernooi

Datum: 28 oktober 2006

Welpentoernooi

Zaterdag 28 oktober reisden de jongste korfballertjes van onze vereniging af naar korfbalvereniging Scheldevogels om deel te nemen aan het jaarlijkse welpentoernooi. Twee F-teams reisden af naar Bergen op Zoom.

Beide teams speelden over de gehele dag vier wedstrijden. Aan het eind van de dag bleek dat de F1 wel heel goed had gespeeld maar door een beetje pech niet tot de prijswinnaars behoorde. De F2 daarentegen had het wel heel erg goed gedaan. Met twee gewonnen wedstrijden en twee gelijke spelen waren zij eerste geworden in hun poule. Aan het eind van het toernooi moesten ze dan ook nog gaan strijden om de wisselbokaal. Een strafworpenserie samen met de winnaars van de andere poules moest een winnaar opleveren. Helaas kwam de F2 voor het winnen van de wisselbokaal vier doelpunten te kort. Ondanks het niet winnen van die bokaal toch een hele goede prestatie. De wel gewonnen beker zal de komende weken in de diverse huiskamers te bewonderen zijn waarna hij een plaatsje zal krijgen in de prijzenkast bij de korfbal.