Activiteiten > 180ste lid

Datum: 28 april 2007

Good Luck verwelkomt 180ste en jongste lid

Dat korfbalvereniging Good Luck iets met rare ledenaantallen heeft bleek al eerder dit seizoen toen in oktober het 160ste lid werd ingeschreven.

Voor de vereniging was dit een mijlpaal aangezien dit ledental nog nooit bereikt was. Al jaren zat men hier dichtbij maar telkens viel het ledenaantal dan weer terug. Voor Good Luck dus een reden om hier uiteindelijk een feestelijk tintje aan te geven.

Toen de magische grens van 160 leden bereikt was had men nooit verwacht dat de ledenaanwas zo voortvarend door zou zetten.

Met vooral ledenwinst bij de recreanten en met een nieuwe ploeg mini’s heeft de korfbalvereniging inmiddels 180 leden.

Een aantal weken geleden werd het oudste lid van de vereniging mevrouw Vermeulen extra in de bloemen gezet voor haar 80ste verjaardag.

Het was daarom bijzonder leuk dat juist mevrouw Vermeulen het 180ste maar tevens jongste lid verwelkomde en symbolisch inschreef met het overhandigen van een oorkonde. Femke, dochter van Liesbeth Los en Jeroen Kleingeld, is op 3 maart jl. geboren en nu al lid van twee verenigingen. Waar zij later actief gaat sporten is nu nog niet bekend maar vader Jeroen zal hopen dat ze gaat voetballen bij MSV&AV Flakkee en Liesbeth hoopt uiteraard dat ze voor Good Luck kiest.

Mevrouw Vermeulen sprak in ieder geval de verwachting uit dat het een heel sportieve dochter zal gaan worden en overhandigde het jongste lid een oorkonde en een mooie knuffel.