Activiteiten > Sportdag

Datum: 26 mei 2007

Hans Meijer Advies Sportdag 2007, van KV Good Luck

Op een zonovergoten zaterdag, 26 mei j.l hebben wij met de kinderen, en onder de belangstelling van ouders, een schottoernooi gehouden. Deze dag werd gehouden bij KV Good Luck aan de Heuvelweg te Middelharnis. De dag begon 's middags om 13.00 uur en werd geopend door de secretaris van de vereniging. Van 13.00 tot ± 16.30 uur was het sportieve gedeelte en de middag werd afgesloten met een gezamenlijke barbecue door ouders en kinderen. Ook de innerlijke mens werd die middag niet vergeten.

De kinderen werden in leeftijdsgroepen ingedeeld en konden individueel strijden om de eerste, tweede en derde plaats. Zij kregen een beker overhandigd. Voor alle overige deelnemers was er een herinneringsmedaille en voor iedereen was er na afloop een snoepzak.

Wij willen graag onze sponsor Hans Meijer hartelijk bedanken voor het mogelijk maken van deze dag. Helaas kon hij zelf niet aanwezig zijn bij de prijsuitreiking, maar dit is door Elly Quak deskundig overgenomen.

Ondertussen was er in de kantine het buffet klaargezet en konden de mannen achter de barbecues aan de slag. Na de prijsuitreiking hebben kinderen en ouders met elkaar kunnen genieten van een heerlijke, bijna zomernamiddag op het terras.

Na een sportieve, gezellige dag ging iedereen met een prijs huiswaarts.

De organisatie wil graag iedereen bedanken die op sportdag op wat voor manier dan ook mee geholpen heeft.

Uitslagen wedstrijden schottoernooi:

Poule 1