Activiteiten > Trainingsweekend

Datum: 20 augustus 2004

Trainingsweekend

Op vrijdag 20 augustus begon voor de selectie van Good Luck het trainingsweekend. De opkomst was helaas niet zo groot, maar gelukkig kwam Regio ’72 uit Vaassen, uit het Oosten van Nederland, ook nog met een kleine 20 man een trainingsweekend houden op het terrein van Good Luck. Nadat beide verenigingen hun tent hadden geplaatst begon voor Regio ’72 de eerste training. Na afloop werd er in de kantine gezellig naar de Olympische Spelen gekeken, gedart, gekaart en andere spelletjes gedaan. De heren van Good Luck besloten nog even te gaan stappen en een biertje te drinken in de plaatselijke kroeg. Dit was overigens zeer gezellig. Helaas viel de kantinedienst na 4 uur slapen ietwat tegen. Na het ontbijt op zaterdagmorgen verzamelde vrijwel de gehele selectie van Good Luck zich op het veld om van 10.00 uur tot 12.00 uur een redelijk pittige training te volgen. Na de uitgebreide lunch arriveerde SKV uit Sleeuwijk om deel te nemen aan de oefendriekamp. Het weer was voortreffelijk, dus kwam er ook behoorlijk wat publiek op de oefenserie van Good Luck af. Ondanks dat Good Luck incompleet en redelijk vermoeid was werden beide duels gewonnen en kon iedereen zich op gaan maken voor de voortreffelijk georganiseerde barbecue. Het was een zeer gezellige avond, waarbij wederom naar de Olympische equipe uit Nederland werd gekeken en diverse spelletjes werden gedaan. Omstreeks 12 uur ging van beide verenigingen een behoorlijke groep naar de plaatselijke discotheek. Dit was zeer gezellig, voor sommige iets te. Wederom na een kort nachtje werd er zondagmorgen ontbeten en opgeruimd. Good Luck ging huiswaarts en Regio’72 ging richting Ouddorp om nog een strandtraining te volgen, waarna ze later op de dag ook richting huis gingen. Kortom het was een geslaagd trainingsweekend en Regio’72 was ons dan ook zeer dankbaar en nodigde ons uit voor volgend seizoen. Helaas was de opkomst aan de zijde van Good Luck wat magertjes. Misschien als we ergens anders naar toe gaan dat het wat drukker zal zijn. De onderstaande foto’s geven nog een impressie van het gezellige weekend op het complex van Good Luck aan de Heuvelweg.