Activiteiten > Bedrijventoernooi

Tekst: Elly Quak
Foto('s): André Quak

In balans met Miranda winnaar bedrijvenkorfbaltoernooi 2010

Middelharnis, zaterdag 19 juni jl. organiseerde korfbalvereniging Good Luck voor de 22e keer haar jaarlijkse bedrijventoernooi. Een historische dag want het toernooi werd voor de laatste keer op het complex aan de Heuvelweg gehouden. Augustus verhuist Good Luck naar het nieuwe sportcomplex aan de Oostplaatseweg in Middelharnis.

De weersvoorspellingen waren de organisatie niet gunstig gezind en ook de deelnemers lieten het deze editie wat afweten. Deden er voorgaande jaren altijd wel tussen de vijftien en achttien teams mee, dit jaar waren er slechts 12 inschrijvingen. Dit zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben gehad met het feit dat het Nederlands elftal om half twee haar tweede poule wedstrijd speelde op het WK in Zuid Afrika.

De dag begon met een paar flinke buien maar gelukkig klaarde het weer halverwege de dag op en konden de deelnemers af en toe genieten van een lekker zonnetje. In twee poules werd gestreden om de hoogste plaats in de poule. Om half vier konden de winnaars van beide poules, te weten Stichting Sopogo (stichting openbaar primair onderwijs Goeree-Overflakkee) en inbalansmetmiranda.nl gaan strijden om de titel van 2010. Een spannende wedstrijd waarbij Sopogo een 2-0 voorsprong nam. inbalansmetmiranda.nl kwam echter sterk terug en bij het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter stond er een eindstand van 2-2 op het scorebord. Strafworpen moesten beslissen wie zich de winnaar van het bedrijventoernooi 2010 mocht noemen. Na elk acht strafworpen te hebben genomen, was het het team van inbalansmetmiranda.nl dat met de wisselbeker naar huis ging.

De gezellige en geslaagde dag werd afgesloten met een heerlijke barbecue.

Wij willen graag de volgende sponsoren van het 22e bedrijventoernooi bedanken voor hun bijdrage:

Renault Koese
Adviesgroep de Vogel
Loodgietersbedrijf Rijmi
Afvalservice Goeree Overflakkee
Viskil
Foto Klein
Le Pinoccio
Peet the Flowerman
Hans Meijer Advies
Garage Knops
Sporthuis de Bont
Hypotheek Middelharnis
De Snackerij

En natuurlijk ook alle deelnemers bedankt voor het meedoen en tot volgend jaar!!

De organisatie

Bijlagen