Activiteiten > Open Koppelschottoernooi

Tekst: Marcel Kievit
Foto('s): Marcel Kievit

Koppelschottoernooi 2012

Zoals gebruikelijk wordt het seizoen afgesloten met het Open Koppelschottoernooi. Dit jaar een wijziging in de organisatie. Kim Noteboom en Elly Quak hebben de organisatie op zich genomen. Tussen de wedstrijden van het koppelschottoernooi door werden er in Oekraine en Polen voetbalwedstrijdjes voor het EK gespeeld. De organisatie van het EK heeft hier rekening mee gehouden. Helaas zat het weer in Middelharnis niet echt mee! Vooral de wind was de spelbreker. Gelukkig hebben we het wel enigszins droog kunnen houden. Het deelnemersveld was helaas ook wat kleiner dan voorgaande jaren. Wel leuk dat er weer nieuwe gezichten te zien waren. Een nieuweling schreef dan ook direct het toernooi in de Topleague op zijn naam. Dennis Zwarts (bekend van GO sport) won in een zeer spannende wedstrijd samen met Nicole den Engelsman de finale van Leon de Bonte en Clarinda van der Kamp. De overige uitslagen (ook van het Euroknallen) zal de organisatie waarschijnlijk binnenkort publiceren. Iedereen wordt uitgenodigd om er volgend jaar WEL of WEER bij te zijn. Laten we de traditie met vooral veel deelnemers in ere houden. Elly, Kim (en alle andere vrijwillige helpers) ontzettend bedankt voor de organisatie.