Activiteiten > Eerste training selectie

Tekst: Marcel Kievit
Foto('s): Marcel Kievit

Selectie Good Luck in voorbereiding op seizoen 2012 - 2013

Zaterdag 4 augustus 2012 begon de selectie van Good Luck zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Binnen de groep een nieuweling. Dennis Zwarts, voor enkelen misschien bekend van GO-sport en winnaar van het koppelschottoernooi (met Nicole als partner), heeft de selectie van Good Luck versterkt. Dennis heeft bij 't Capproen en OZC gespeeld. Daisy Vroegindeweij en Yorick Huizer zijn ook nieuw in de selectie. Zij komen over van de A-jeugd. Nog niet iedereen is terug van vakantie of een (oude) blessure, dus naar verwachting zullen enkele personen over enige tijd de selectie weer versterken. Zoals gebruikelijk werd begonnen met een lekkere warming-up om eens te kijken of de selectieleden in de vakantie ook wat hadden getraind. Dit viel niet eens tegen. Na wat schot, conditiewerk en spelvormen was het tijd voor een lunch. Het middagprogramma bestond uit beachkorfbal op kunstgras en een flessenspel met water. Heerlijk ouderwets met water spelen. Tot slot een gezellige borrel als afsluiting van de geslaagde eerste trainingsdag. Komende weken speelt de selectie enkele oefenwedstrijden (zie schema voorbereiding).

Bijlagen