Activiteiten > Afscheid BM

Datum: 3 juni 2005

Afscheidsfeestje van Bm-trainer Arjan Zondervan

Vrijdagavond 3 juni werd er om half 8 op de korfbal verzameld. Dit feest dat georganiseerd werd vanwege het afscheid van de trainer moest wel een spektakel worden. De trainer werd geholpen met al die moeilijke meiden door Heleen Looy.

Iedereen was zenuwachtig, want wat zou er allemaal gaan gebeuren, en het ergste nog, zou hij trainen geven met dit slechte weer? En ja hoor, tussen de buien door werd er toch nog getraind, want er moest zaterdag natuurlijk wel gewonnen worden. Larissa was wat geblesseerd maar deed toch even mee. Er vielen er nog meer geblesseerd uit, maar zou dat niet met vermoeidheid te maken hebben gehad? Na het trainen werd er gedoucht, waarna we een spelletje speelden in de kantine, wachtend op Bregje die wat later zou komen. Er werd chips en snacks uitgedeeld en toen iedereen haast vol zat kwam Bregje binnen. We konden eindelijk de film starten, de film: Hitch, gespeeld door Will Smith gaat over een man die andere mannen aan een vrouw helpt. Een boeiende film voor vrouwen dus. Er kwam nog meer chips en snacks, dus ook Bregje zat uiteindelijk vol!

Toen was het tijd om de luchtbedden uit de bestuurskamer te halen en in de kantine neer te leggen. Een hoop gegil natuurlijk want iedereen wilde naast elkaar liggen. Maar uiteindelijk had iedereen een plekje. Er werden nog mooie cadeaus gegeven aan de trainer. Met mooie stickers erop werd duidelijk gemaakt hoe ze over hem dachten! Daarna kon de nachtrust beginnen. Weinig nachtrust kan ik u wel vertellen want ik geloof dat ze het wereldrecord: langst kussengevecht ooit hebben verbroken! Er werd flink heen en weer gemept. Máár degene die toch wel het meest het dupe was, was natuurlijk de trainer, want weggaan bij het Bmeiden team kan natuurlijk niet. Toen de rust eindelijk een beetje teruggekeerd was, en sommige mensen echt wilden gaan slapen (Manon) probeerde de trainer het ook maar eens. Dit ging maar even goed, want hij werd na een half uurtje HELEMAAL onder de lippenstift weer wakker! (bedankt Larissa en de rest) Na nog wat gelachen te hebben ging er toch bij sommige het lampje uit en de oogjes dicht. Dit duurde niet lang, want er moest ook nog ontbeten worden. De meeste mensen zaten met een lekker duf hoofd aan tafel, maar lieten het brood met knakworstjes wel smaken. Goed eten natuurlijk, want er moest nog gekorfbald worden.

Na het eten gingen we ons voorbereiden op de wedstrijd............. De wedstrijd die er in ieder geval die dag niet zou komen, want er was voor de tegenstanders geen vervoer, dus géén laatste wedstrijd vandaag! De wedstrijd word op een andere dag gespeeld. Het was het enige minpuntje van het weekend. De meiden hadden nóg een cadeau voor hun coach, dat ze eigenlijk na de wedstrijd hadden willen geven. Het was een voetbal met alle namen van de meiden en een heel mooi verhaaltje erop. Daarmee was het weekend afgelopen.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid (ook Heleen en Thea) en voor de mooie cadeautjes. Het was een geweldig afscheidsfeestje. Ik zal nog vaak aan jullie denken en natuurlijk kom ik nog eens bij jullie kijken!

Kijk maar naar de foto’s hoe gezellig het was.....