Kantine commissie > Contact

De voornaamste zorg van de kantinecommissie is dat de kantine en de bar van Good Luck beschikbaar zijn tijdens de activiteiten op ons complex. De kantine en het eten en drinken dat je daar rondom de wedstrijden en/of activiteiten kunt kopen, zijn belangrijk voor het prettig kunnen beoefenen van je sport, maar ook om daar als ouder, begeleider of supporter met elkaar tijdens en rondom de wedstrijden en trainingen te vertoeven. Bovendien zorgt de verkoop van eten en drinken voor een belangrijk deel van de inkomsten van de vereniging.

Welke taken vervult de kantinecommissie onder andere?

Om bovenstaande te kunnen doen zijn wij veel op het complex aanwezig en voor iedereen aanspreekbaar. Naast dat wij ons erg inzetten voor de kantine, zijn wij ook sterk afhankelijk van vrijwilligers. Altijd zijn wij op zoek naar leden, ouders, begeleiden of supporters die de vereniging verder zouden kunnen ondersteunen door middel van het draaien van kantinediensten of helpen met schoonmaken. Ook zijn wij veel bezig met het nadenken over verbeteringen en vernieuwingen.

Graag stellen wij aan u voor:

Taken en verantwoordelijkheden
Liesbeth LosInkoop disposables & schoonmaakartikelen & food, planning kantinediensten
Ingmar AdamInkoop dranken en food
Britt KievitInkoop vers, sleutelbeheer, contactpersoon schoonmaak, PR & communicatie
Arno DoornheinFinanciën
Anouchka van KouterenWekelijks onderhoud koffieautomaat, uitvoeren controles en metingen
Adwin KrijgerHouder sociale hygiëne
Adviseur kantine commissie

In geval van vragen kunt u ons aanspreken of per mail contact met ons op nemen op ons algemene mailadres: kantine@kvgoodluck.nl