Nieuws > Open Koppelschottoernooi 2012

20 mei 2012, 20:46

Na het succes van afgelopen jaar is er ook dit jaar weer het open koppelschottoernooi bij KV Good Luck. Dit jaar de elfde editie. Laten we hopen dat we er met zijn allen net zo'n succes van kunnen maken als afgelopen jaar.

Dinsdag 12 juni a.s. is de eerste avond en vrijdag 15 juni a.s. de laatste met als afsluiting een hele gezellige avond met muziek, hapjes, het euroschieten en een verloting.

Het inschrijfgeld bedraagt €5,00 te voldoen op de eerste speelavond.

Inschrijven kan vanaf nu tot en met zaterdag 2 Juni a.s. De inschrijflijst hangt in de hal van de kantine. Natuurlijk kun je je ook aanmelden via het volgende mailadres: e.quak@hetnet.nl.

Inschrijven kan vanaf 17 jaar. Leden, ouders, oud-leden en niet-leden kunnen zich opgeven om mee te doen aan dit gezellige toernooi. Net als voorgaande jaren hoef je niet zelf je "partner" te zoeken. De organisatie zal d.m.v. loting koppels maken. Iedereen heeft gelijke kansen. Als je niet beide avonden aanwezig kunt zijn probeer dan eerst zelf iemand te vinden waarmee je kunt inschrijven. Mocht dit niet lukken, neem dan met één van ons contact op. Wij zullen dan alsnog proberen iemand te vinden zodat jullie samen één avond kunnen deelnemen.

Beide avonden starten we om 19:00 uur!!!

Graag zien we jullie op 12 en 15 juni a.s.!

De organisatie.

Gijsbert ggille17@hotmail.com, Kim kimnoteboom@hotmail.com, en Elly e.quak@hetnet.nl.