Nieuws > Update ranglijst Good Luck 1-spelers allertijden

19 september 2013, 20:28

Het is weer zover. De ranglijst is weer bijgewerkt, deze keer tot en met 31 augustus 2013.

Dit betreft dus de tweede helft veldseizoen en de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen zit daar dus al bij, maar inmiddels is er weer een nieuwe wedstrijd gespeeld. Updates gaan echter normaliter per maand, dus over enkele weken komt de volgende update. Leuk om te zien dat enkele spelers een mijlpaal hebben bereikt. Nicole en Hans staan op de 100, Britt heeft de 200 wedstrijden inmiddels bereikt en Jeroen kan dit de komende wedstrijd realiseren. Gefeliciteerd, een prima prestatie! Diverse andere spelers kunnen dit seizoen ook een mijlpaal bereiken. Jullie krijgen dit uiteraard via de site te horen. Liesbeth is blijven steken bij 322 wedstrijden en heeft haar rokje aan de wilgen gehangen. Echter, we hopen stiekem allemaal dat ze nog eens stand-by staat als het nodig is en er wat wedstrijdjes bij sprokkelt.