Nieuws > Selectie KV Good Luck bedankt!

18 februari 2014, 19:57

Afgelopen zaterdag, vooraf gaande aan de wedstrijd Good Luck 1 - VIOS (W) 1 werd ik in het zonnetje gezet door de selectie van Good Luck. Reden hiervoor, mijn aangekondigd stoppen als scheidsrechter.

Na 34 jaar fluiten ga ik stoppen met het fluiten en vlaggen van wedstrijden. Ik heb een leuk niveau gehaald, misschien niet het maximale er uit gehaald maar ik ben tevreden met het behaalde resultaat. Met heel veel plezier heb ik mijn wedstrijden gefloten, helaas een nieuwe knie blessure en dus operatie hebben mij doen besluiten te stoppen. Voor mij gaat de fluit in de wilgen, maar ik hoop dat er iemand, of meerdere bij Good Luck de handschoen(fluit) willen oppakken en ook willen gaan fluiten. Het is een sport op zich, je bent weliswaar niet in teamverband bezig maar er valt voldoende voldoening te halen in het leiden van een wedstrijd.

Zondag is mijn laatste wedstrijd, in Reusel een kraker in het dameskorfbal in de Top-klasse tussen Rosolo en Be Quick.

Ik zal me verder gaan richten op het beoordelen en begeleiden van scheidsrechters. Nogmaals dank je wel voor de bloemen en de bon, ik zal er smakelijk gebruik van maken.

Jan de Leeuw