Nieuws > Belactie Vriendenloterij, 23 oktober 2013

UPDATE: 2 november 2014, 12:56

Vorige week donderdag was er een unieke samenwerking tussen de VriendenLoterij en Good Luck.

Spelers uit de selectie van Good Luck hebben die avond een belactie gedaan om zoveel mogelijk geld binnen te halen voor de vereniging. Dit deden zij door loten van de VriendenLoterij te verkopen aan leden, vrienden en familie. Elk verkocht lot levert maandelijks 6,25 euro op voor de vereniging en voor loten die tijdens deze avond werden aangekocht krijgt de vereniging een bonus van 10 euro per lot. Er werden deze avond ruim 45 nieuwe (en omgezette) loten verkocht voor de vereniging, waardoor we ook nog een bonus binnensleepte, bovenop de bonus die we al hadden voor het vroegtijdig aanmelden van de actie. Op basis van deze zeer geslaagde belactie hebben we dus al ruim 1200 euro binnen gehaald, en hoe langer de nieuwe deelnemers aan de VriendenLoterij blijven meespelen, hoe meer we kunnen genieten van de maandelijkse 6,25 euro per lot. We willen alle bellers én alle mensen die een lot hebben gekocht dan ook enorm bedanken voor hun inzet!! Het gat in de begroting door het wegvallen van de kledinginzameling is hiermee weer een stuk kleiner geworden!

Had u vorige week nog wat meer bedenktijd nodig, of is het niet gelukt om u op die avond telefonisch te bereiken, maar wilt u wel meespelen met de VriendenLoterij en zo niet alleen de vereniging steunen, maar tegelijkertijd kans maken op fantastische (geld)prijzen? Dan kunt u zich altijd nog zelf aanmelden bij de VriendenLoterij, zie hiervoor het linkje aan de rechterzijde van deze website.

Speelt u mee en wilt u uw goede doel wijzigen, zodat u Good Luck gaat steunen, of wilt u uw deelname stopzetten? Onze tip is; bel 0900 - 300 1400, de medewerkers van de VriendenLoterij zullen u vriendelijk te woord staan en alles gelijk met u afhandelen.

-----

Good Luck steunen en kans maken op prachtige prijzen? De VriendenLoterij maakt het mogelijk! 50% van je inleg gaat direct naar de clubkas van Good Luck en jij maakt elke maand kans op fantastische geldprijzen oplopend tot 100.000 euro en tienduizenden andere prijzen, waaronder auto’s en reischeques!

Op 23 oktober 2014 organiseren wij van Good Luck een speciale belactie met de VriendenLoterij. Je kunt in de avond gebeld worden door één van onze leden, met de vraag of jij onze organisatie wilt steunen door mee te spelen in de VriendenLoterij. Met deze actie willen wij geld inzamelen voor de vereniging zodat we het verlies van subsidie en van de kledinginzamelingsacties goed kunnen maken. Zo worden weer een financieel gezonde en onafhankelijke vereniging. Jouw steun kunnen wij daar goed bij gebruiken!

Winnen is leuker met de VriendenLoterij. Voor jou en voor Good Luck!