Nieuws > Dames Good Luck jubileren in Ranglijst Good Luck 1-spelers allertijden

10 mei 2015, 11:10

Vijf maanden geleden was de laatste update van de ranglijst. Vervelend dat daar even op gewacht moest worden, maar een voordeel is dat veel spelers uit de selectie een grote sprong op de ranglijst hebben gemaakt.

Ivo Kroon heeft zicht op de 50 wedstrijden en Jeroen Kars nadert de top 10. Arnold Jansen heeft het aantal van Ria van Antwerpen-Nagtegaal geëvenaard. Vooral de dames hebben mijlpalen bereikt. Nadine Bom speelde begin januari haar 50e wedstrijd in het eerste team. Britt Kievit speelde op 28 maart haar 250e wedstrijd in het vlaggenschip van Good Luck. Ook enkele dames die reeds met de selectie waren gestopt, maar helaas door nood zijn opgeroepen en uiterlijk hun "mannetje" stonden, hebben er enkele wedstrijden bij. Marjon Soeteman, Samantha de Vos en Petra van der Valk hebben hun positie verstevigt. Met name Petra, die door haar twee invalbeurten op de derde plaats naast Liesbeth Los is gekomen!