Nieuws > Uitslag sponsoractie Plus

20 december 2015, 13:42

Zaterdag 19 december werd door Plus Slingerland de uitslag van de sponsoractie bekend gemaakt.

Plus Slingerland bestaat 40 jaar en dat vieren ze het hele jaar met hun klanten. Zo zijn er geregeld leuke acties en kregen de klanten een mooie boodschappentas. Maar daarmee was het feestje nog niet klaar. Plus Slingerland besloot ook de verenigingen in de omgeving te laten meedelen in de feestvreugde en startte een sponsoractie waarbij er onder de deelnemers 4000 euro te verdelen was. Bij elke tien euro aan boodschappen kregen klanten een spaarzegel, 20 spaarzegels leverde een volle spaarkaart op. Klanten konden zelf kiezen voor welke vereniging ze wilde sparen en konden dan de spaarkaarten bij die vereniging inleveren.

En dat hebben onze leden én onze supporters dan ook gedaan. Sterker nog, dat hebben jullie echt heel erg goed gedaan. In totaal werden er voor onze vereniging 274 kaarten ingeleverd en dit heeft de vereniging het prachtige bedrag van 448 euro opgeleverd. En daar zijn we heel erg trots op, heel veel dank voor jullie betrokkenheid, super gedaan!

Plus Slingerland nogmaals gefeliciteerd met jullie 40 jarig jubileum en heel hartelijk bedankt voor de cheque!