Nieuws > Afscheid en debuut bij Good Luck 1

26 juni 2017, 21:53

De Ranglijst Good Luck 1-spelers is weer bijgewerkt. Daarin is te zien dat Jacintha van Peperstraten op 8 april haar debuut maakte in het vlaggenschip en Samantha de Vos op 27 mei afscheid nam van het eerste team.

Laatstgenoemde is met 311 wedstrijden op plaats 4 geëindigd. Net voor haar man, Jan-Willem!! Een mooie prestatie. Uiteraard zijn er nog meer leuke wetenswaardigheden. Djoel Hullegie passeerde de 150 wedstrijden en Ivo Kroon staat in de Top 50, maar wordt op zijn hielen gezeten door Nadine Bom en Frederique Abbas. In de slotfase was ook Britt Kievit, na een zwangerschap, weer van de partij. Eelco van der Sluijs speelde zichzelf in de Top 100 en Jeroen Kars heeft aangegeven minder te willen gaan spelen, maar we hopen natuurlijk allemaal dat hij die magische 300 wedstrijden gaat bereiken. Op naar het nieuwe seizoen!