Nieuws > Teams van de week weer een groot succes!

UPDATE: 5 februari 2018, 12:59

Ook deze winter hebben we bij de zaalwedstrijden de teams van de week. Nieuw dit seizoen is dat we een pupil van de week hebben, die gekozen wordt door loting.

De pupil van de week komt met een foto en een kort interview in het wedstrijdprogramma, mag op de korf schieten voor de wedstrijd en ontvangt een bal met handtekeningen van de spelers van het eerste! We hebben al de blije gezichten gezien van Fleur Kuiper, Juliëtte Pollemans en Liza de Vos.

Maar ook de teams van de week hebben veel plezier, ze zorgen voor een goede aanmoediging nu we ook in het bezit zijn van trommels, en de jongste teams schieten fanatiek op de korf met hun ouders in de rust. Hieronder ziet u het klassement, zij strijden overigens om de eer, omdat het ene team nog maar net korfbalt en het andere team al meer ervaren is, ook al zijn ze jonger.

Bij de F en E teams is Lucky de Leeuw aanwezig, kortom we hebben deze winter weer sfeervolle thuiswedstrijden in de Staver!

Toekomstige teams van de week: 10 februari zien we de D1 en tijdens de laatste thuiswedstrijd op 10 maart zal de C1 van zich laten horen.

Scores 5 minuten korfschieten in de rust:
E2 - 17 punten
D2 - 10 punten