Nieuws > Nadine Bom en Frederique Abbas jubileren, Glenn van Oudenaren debuteert!

20 maart 2018, 20:25

In januari heeft Good Luck 1 vier wedstrijden gespeeld. Helaas liep captain Arnold Jansen een blessure op, maar gelukkig is hij weer op de weg terug.

Glenn van Oudenaren maakte op 20 januari 2018 zijn debuut in het eerste. Vader Jan van Oudenaren natuurlijk trots, maar Glenn moet nog 63 wedstrijden spelen om zijn pa voorbij te gaan op de ranglijst. We gaan er natuurlijk van uit dat hij daar voor gaat!

Nadine Bom en Frederique Abbas speelden op 13 januari beiden hun 100e wedstrijd in het vlaggenschip. Een mooie mijlpaal. Rowan Hullegie had een kleiner mijlpaaltje, hij bereikte op 27 januari het aantal van 25 wedstrijden. Op naar de 100! Tenslotte kwam Britt Kievit met 312 wedstrijden op gelijke hoogte met Samantha de Vos. Ze bezetten gezamenlijk de vierde plaats op de ranglijst.