Nieuws > Van Welsenis Projectstoffering nieuwe hoofdsponsor KV Good Luck

13 september 2019, 18:01

Op zaterdag 7 september voorafgaand aan de openingswedstrijd werd de nieuwe hoofdsponsor van Good Luck bekend gemaakt. Van Welsenis Projectstoffering was al sponsor bij Good Luck, maar verbindt zich nu ook aan Good Luck 1.

De nieuwe wedstrijdshirts en trainingspakken zorgen voor een mooie uniforme en professionele uitstraling van de spelers. Hein van Welsenis overhandigde het nieuwe wedstrijdshirt aan Good Luck 1 aanvoerder Maaike van Welsenis. Hein en Alianne zijn al jaren betrokken bij de vereniging, niet alleen als sponsor, maar ook als ouders en regelmatig als vrijwilligers. Hun 3 kinderen korfballen al jaren met veel plezier bij de vereniging. Reden voor Hein van Welsenis om zich als hoofdsponsor aan de vereniging te verbinden. Een mooie samenwerking waar wij als vereniging trots op zijn.