Nieuws > Hans Meijer Advies verlengt sponsorovereenkomst met korfbalvereniging Good Luck

21 september 2019, 12:35

Sinds de oprichting van Hans Meijer Advies in 1999, is het bedrijf betrokken bij veel sportverenigingen op Goeree-Overflakkee, waaronder ook bij Good Luck.

Vanaf het eerste contact heeft Hans Meijer uitgesproken dat hij het belangrijk vindt om met name de jeugd te stimuleren om te sporten. Hans Meijer was vele jaren shirtsponsor van de jeugdteams bij Good Luck. In de loop der tijd is dit overgegaan tot het sponsoren van diverse jeugdactiviteiten zoals het befaamde tentenkamp en het jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi. Ieder jaar nemen zo’n 350 tot 400 kinderen van verschillende basisscholen op Goeree-Overflakkee deel aan het schoolkorfbaltoernooi. Mede dankzij de sponsoring van Hans Meijer Advies kan het schoolkorfbaltoernooi jaarlijks plaatsvinden! Good Luck is dan ook heel blij dat Alexandra Meijer – zij heeft het bedrijf overgenomen van haar vader - de sponsorovereenkomst heeft verlengd. Bij de officiële handeling, het zetten van de handtekeningen, was het leuk om te horen dat veel leden en ouders van jeugdleden klant zijn bij Hans Meijer Advies.

Het Hans Meijer Advies Schoolkorfbaltoernooi vindt plaats op woensdag 25 september.