Nieuws > Onverwacht ruime zege Good Luck tegen ACKC

9 januari 2005, 13:41

Zaterdag 8 januari was een goede dag voor de selectie van Good Luck. Het eerste team van Good Luck verraste ACKC in eigen huis door in een volle hal over de thuisploeg heen te walsen. Door deze overwinning is er aansluiting gevonden met de middenmoot. Ook het tweede team van Good Luck won zijn wedstrijd. De formatie van Wilko Kattestaart was te sterk voor De Voltreffers 2. Behalve het eerste en het tweede won Good Luck E ook en speelde Good Luck A gelijk bij Korbatjo. Good Luck 3 liet de kansen op een overwinning liggen. Een groot gedeelte van de wedstrijd waren zij niet minder dan Oranje Nassau 3, maar het scoren was een groot manco. Ook Good Luck C, F en W waren niet gelukkig en verloren hun wedstrijd. Van de wedstrijden van Good Luck 1 en 2 is een verslag te lezen.