Nieuws > Good Luck niet verkozen tot sportploeg 2004!

18 maart 2005, 11:57

Donderdag 17 maart vond in het gemeentehuis van Middelharnis de jaarlijkse sportverkiezing plaats. De sportraad had weer een zware taak gehad om te komen tot de daadwerkelijke verkiezing. Good Luck was net als De Jonge Spartaan en het heren atletiekteam van de RoPaRun genomineerd. Good Luck was genomineerd voor de goede prestatie in 2004, te weten het eerste zaalkampioenschap in de landelijke derde klasse in de ruim 40-jarige historie van de club. Hiermee werd dus voor het eerst promotie naar de landelijke tweede klasse verwezenlijkt. Na lovende woorden van Wethouder De Jong werd duidelijk dat de voetbalclub uit Middelharnis met een nipte voorsprong Sportploeg van 2004 is geworden. Het eerste team van Good Luck heeft in 8 jaar tijd nu drie nominaties op zak, waarvan alleen in 1997 de nominatie werd omgezet in een verkiezing tot sportploeg. Coach Jan de Leeuw nam namens de ploeg uit handen van Stavermanager Jaap Viergever een tegoedbon aan, die in de Staver door het hele team benut kan worden. Na afloop van het officiële gedeelte kregen alle spelers van het Bestuur ook nog een bloemetje voor de nominatie. Verder was het nog een gezellige avond.