Nieuws > Opening Jeu de Boulesbaan

30 september 2008, 12:55

Op woensdag 24 september om 20.00 is door de voorzitter P. Hoogerwerf van Korfbalvereniging Good Luck de Jeu de Boules baan geopend. Voor de 45 jarige korfbalvereniging Good Luck was dit een historische gebeurtenis. Onder het toeziend oog van de nieuwe leden van de Jeu de Boules afdeling werd de openingshandeling verricht. 3 dames mochten de eerste 3 boules ballen 'uitgooien', om daarna gezellig met elkaar het glas te heffen op deze opening. De Jeu de Boules baan is gelegen bij korfbalvereniging Good Luck aan de Heuvelweg te Middelharnis. Uiteraard is iedereen, jong en oud, van harte welkom om een kijkje te komen nemen, wij starten voorlopig op de dinsdagavond om 19.00 uur. Heeft u interesse of heeft u vragen betreffende de Jeu de Boules, kunt u contact opnemen met: Jikke Peterse (487921), Erika Schouten (487036) of via de mail: goodluck.middelharnis@knkv.nl. Graag tot ziens!