Nieuws > 9-18 oktober: Week van de Scheidsrechter

13 oktober 2009, 12:30

De week van 9-18 oktober is uitgeroepen tot Week van de Scheidsrechter. De Week van de Scheidsrechter is een initiatief van het Masterplan Arbitrage, een gezamenlijk project van NOC*NSF en 16 sportbonden, waaronder het KNKV. Korfbal kan niet zonder scheidsrechters, dus gebruik deze week daarom om, nog meer dan anders, je waardering te tonen voor het scheidsrechterskorps. Met duizenden tegelijk zetten scheidsrechters zich elk weekend in om sport voor anderen mogelijk te maken. Of het nu gaat om een dame uit de A-jeugd die bij haar eigen club de F3 fluit, om een verenigingsscheidsrechter die een flinke trip maakt om een topper in de Reserve 4e klasse te fluiten of om een topscheidsrechter die in de running is voor promotie naar het hoogste niveau, allemaal steken ze tijd en energie in het plezier van anderen. In deze brochure vind je allerlei tips om scheidsrechters extra in het zonnetje te zetten. Heeft u een leuke actie op touw gezet, mail het dan, liefst met foto's, naar esther.van.der.heijden@knkv.nl. De leukste initiatieven zullen worden vermeld op de KNKV-site.