Nieuws > Clubgebouw nieuw sportcomplex Oostplaatseweg

3 november 2009, 18:00

Tijdens de openbare raadsvergadering op donderdagavond 12 november wordt door de gemeente Middelharnis een besluit genomen over het budget voor de nieuwbouw van het clubgebouw bij de kunstgras korfbalvelden op het nieuwe sportpark aan de Oostplaatseweg. Zoals iedereen inmiddels wel weet of zelfs heeft gezien/gevoeld liggen de kunstgrasvelden al een aantal maanden speelklaar. Voordat onze vereniging daadwerkelijk kan en wil verhuizen naar deze locatie dient eerst nog een clubgebouw met kleedkamers op de locatie gerealiseerd te worden. Het op de laatste ledenvergadering gepresenteerde ontwerp is verder uitgewerkt en inmiddels door Zeelenberg Architectuur voor aanvraag Bouwvergunning ingediend bij de gemeente Middelharnis. Naar verwachting zal deze vergunning eind januari 2010 verleend worden. Om dit clubgebouw daadwerkelijk te kunnen bouwen is het door de raad goed te keuren budget benodigd. Wij hopen dan ook dat er veel leden van onze club bij deze vergadering aanwezig zullen zijn! Datum: 12 november 2009 Aanvang: 19:30 uur. Locatie: Gemeentehuis - raadzaal - Koningin Julianaweg 45, Middelharnis.

Bijlagen