Nieuws > Teamfoto's Good Luck 1 en update Historie

13 december 2009, 15:36

De teamfoto van Good Luck 1 van dit seizoen is geplaatst. Ook de teamfoto, waarvan het seizoen (1990 - 1991) nog niet bekend van was is geplaatst. Daarnaast is van diverse seizoenen ook de eindstand van zowel de veld- als de zaalcompetitie bijgevoegd. Dit wordt overigens de komende tijd nog verder uitgewerkt. Niet alleen de historie van Good Luck 1 is geupdate, ook het item Clubhistorie is na enkele jaren door input van de oudere leden compleet en bijgewerkt. Tenslotte wordt er nog steeds hard gewerkt aan de update van de Ranglijst Good Luck 1-spelers allertijden. Onlangs is er weer een bijgewerkte versie op de site geplaatst. Ook dit wordt nagenoeg om de twee weken bijgewerkt! Iedereen bedankt voor de input.