Nieuws > NIEUW: Korfbal onder koffietijd

21 maart 2010, 14:50

Geen zin om je conditie op peil te houden in een bedompte sportschool? Geen zin om in je ééntje rondtjes te rennen door het dorp? Geen zin in ingewikkelde oefeningen? Geen tijd om s'avonds naar een sportclub te gaan? Dan hebben wij de oplossing. Op een doordeweekse ochtend van 9.30 uur tot 10.30 uur gezellig in teamverband buiten bezig zijn. Samen aan je conditie werken en lekker een balletje gooien. Bij KV Good Luck starten we met een nieuw clubje recreatieven op dinsdag of donderdagmorgen. Precieze dag is in overleg met elkaar nader te bepalen. Korfbalervaring of topconditie is niet nodig en iedere leeftijd is welkom. Aanmelden of meer informatie te behalen bij Jikke van Herk, Erika Schouten tel nr 487036 of via goodluck.middelharnis@knkv.nl.