Nieuws > Vriendjes en vriendinnetjes training bij KV Good Luck Mini's

28 maart 2010, 22:41

Woensdag 14 april is er een vriendjes en vriendinnetjestraining bij korfbalvereniging Good Luck en jullie zijn van harte welkom om mee te doen.

Wat gaan we doen? We beginnen met een spelletje waar we allemaal aan mee doen. Daarna gaan we verder in groepjes, waarbij we o.a. op de(lage) korf gaan schieten en ook gaan we overgooien. Aan het eind sluiten we weer af met een spel. Voor wie? De mini's zijn de jongste leden van de korfbalvereniging, de leeftijd varieert tussen de 3 en 6 jaar. Als je 6 jaar of ouder bent, mag je natuurlijk ook mee doen aan de vriendjes en vriendinnetjestraining, blijkt dat je korfbal erg leuk vind, dan kijken we later of je bij de mini's blijft, of dat het misschien wel veel leuker is bij de F-jes waar de andere kinderen van jouw leeftijd zitten. Ik kan niet korfballen. Dat geeft helemaal niets, de spelletjes die we gaan doen zijn aangepast aan de leeftijd van de kinderen. We maken veel gebruik van de bal, maar doen ook spelletjes zonder de bal, zodat iedereen mee kan doen. Wat kost het? Het meedoen aan de vriendjes en vriendinnetjestraining is helemaal gratis. Op die manier kan je dus gezellig een keer komen kijken waar je eigen vriendje of vriendinnetje korfbalt en mag je ook nog mee doen. Ook als je geen vriendje of vriendinnetje hebt op de korfbal mag je natuurlijk mee doen, dan maak je gewoon nieuwe vriendjes. Na deze training mag je, als je dat wilt, nog 3 keer komen trainen zonder dat daar kosten aan verbonden zijn. Zo kun je op je gemak kijken of je korfbal zo leuk vind dat je lid wilt worden van de vereniging. Het lidmaatschap kost voor de mini's €2,50/maand. Waar? Zoals een aantal andere sportverenigingen, is ook KV Good Luck gevestigd op het industrieterrein van Middelharnis. Je vindt ons aan de Heuvelweg, tussen het terrein van Hernesseroord en Warnink. (Na de zomervakantie verhuist de vereniging naar het nieuwe sportcomplex aan de Oostplaatweg, iets verder op het industrieterrein.) Wanneer? De vriendjes en vriendinnetjestraining is op 14 april. Ook de andere trainingen zijn op woensdag. Van 18:15 tot 19:00 uur. Nog vragen? Je mag altijd even bellen (0187-489194) of mailen (daniel_irene_kids@yahoo.com).

Groetjes en tot 14 april

Irene van Peperstraten-Kulk