Nieuws > Nieuwsbrief 2 nieuwbouw clubgebouw Oostplaatseweg 15

28 juni 2010, 12:48

Ter informatie zenden wij u bijgevoegde nieuwsbrief met informatie over het nieuwe sportcomplex. Het kan u niet ontgaan zijn. We zijn begonnen aan onze zelfwerkzaamheid, het aanbrengen van de bestrating rondom het nieuwe clubgebouw.

Het uitvoeren van deze bestrating wordt in goede banen geleid door een aantal ouders. Anton van Kouteren, Anton Bruinse en Jan Mackloet zetten alle hoogten uit, reien het zandpakket af en sturen de helpers ter plaatse aan. We hebben afgelopen vrijdag en zaterdag met een klein clubje helpers al een mooi begin gemaakt (zie foto's in de nieuwsbrief).

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de mensen die tot nu toe bezig zijn geweest dit alleen moeten doen. Zorg dat de kruiers en tegelleggers afgewisseld worden en kom helpen!

Maandagavond a.s. gaan we om 18.30 uur (als er geen verlenging nodig is bij de 1/8ste finale van Oranje) verder met straten. Waarschijnlijk zullen we ook de avonden hierna verder gaan.

Ook moet maandag a.s. een lichtmast van ons huidige terrein verplaatst worden naar het nieuwe complex.

Als je je nog niet opgegeven had om te komen helpen meld je dan s.v.p. aan via goodluck.middelharnis@knkv.nl.

Bijlagen