Korfbalvereniging Good Luck verwelkomt 200ste lid!

Tekst: André Quak
Foto('s): André Quak

Middelharnis, 25 april 2009. Afgelopen week werd met het inschrijven van het 200ste lid een nieuwe mijlpaal bereikt bij KV Good Luck. Het is niet verwonderlijk dat het 200ste lid een jeugdlid is. Dankzij de inzet van de enthousiaste jeugdleiders en de vele jeugdactiviteiten die door de vereniging worden georganiseerd, heeft de jeugdafdeling van de korfbalvereniging met een constante groei te maken.

Een van de belangrijkste sponsoren van de jeugdafdeling bij Good Luck is Hans Meijer Advies. Met name door de steun van het adviesbureau van Hans Meijer is Good Luck in staat om de vele jeugdactiviteiten te organiseren en toch de contributie voor jeugdleden laagdrempelig te houden. Het was dan ook leuk dat Hans Meijer afgelopen zaterdag samen met Good Luck dit heuglijke feit wilde vieren door het desbetreffende lid Quinty van Sliedrecht namens de vereniging extra in het zonnetje te zetten en een aantal cadeau's aan haar te overhandigen.

Op bijgaande foto ontvangt Quinty, een beetje verlegen door alle aandacht, de cadeau's uit handen van Hans Meijer. De ouders van Quinty hebben op verzoek en voor rekening van KV good Luck een sporttas en korfbalrokje gekocht en Quinty heeft ook nog een Good Luck shirt met haar naam en rugnummer 200 in ontvangst genomen.

Korfbalvereniging Good Luck maakt de laatste jaren een explosieve groei door. Slechts 21/2 jaar geleden, in oktober 2006, was de korfbalvereniging nog heel trots dat de voor de vereniging magische grens van 160 leden werd bereikt. Sindsdien is de groei dus behoorlijk doorgezet. Begin dit seizoen is door de verenging een aantal Jeu de Boules banen aangelegd en sinds september 2008 is een enthousiaste groep nieuwe leden op de dinsdagavonden druk doende met het petanque spel. De hele winter is deze groep doorgegaan en zelfs met de strenge vorst in januari werd er vrolijk doorgegooid.

Met de ontwikkeling van het nieuwe sportcomplex aan de Oostplaatseweg verwacht de vereniging deze groei verder door te kunnen zetten. Naar verwachting zal de vereniging op dit complex 2 kunstgras korfbalvelden ter beschikking krijgen en samen met een nieuw en groter clubgebouw en professioneel aangelegde Jeu de Boule banen biedt dit nieuwe kansen voor de toekomst. Voor informatie over de vereniging kan men terecht op deze website.