Nieuwe sponsor Good Luck Senioren 2

Tekst: Martin Broekman
Foto('s): Martin Broekman

Afgelopen zaterdag 19 september is het nieuwe sponsorcontract getekend met Unito Sports.

Unito Sports (met eigenaren Marco Dieleman en Walter van Keulen) is een bedrijf in sportartikelen dat werkt vanuit een pand aan de Simon Stevinweg (industrieterrein Oostplaat) en levert voornamelijk aan verenigingen en scholen. Unito Sports sponsort voor minimaal 3 jaar Senioren 2 en heeft hiervoor onder andere de nieuwe wedstrijdshirts geleverd (met sponsornaam, rugnummer én Good Luck logo (!)).

Good Luck is met Unito Sports overeengekomen dat indien er sportartikelen aan Good Luck leden worden verkocht, er een deel van de opbrengst wordt gestort op onze rekening. Om die reden stond Marco afgelopen zaterdag met een kraam voor de kantine waar hij een deel van de collectie toonde.

Binnenkort kan men via een speciale link op onze site terecht in de webshop van Unito Sports. De winkel aan de Simon Stevinweg 11-3 is geopend op vrijdagavond van 18.30 - 21.00 uur. De collectie zal speciaal afgestemd worden op de korfbal met onder andere rokjes en sportschoenen voor kunstgras.

Wij zijn erg verheugd Unito Sports in ons midden te mogen verwelkomen, en we kijken uit naar een sportieve samenwerking.