Webshop

Sinds december 2020 heeft onze vereniging haar eigen clubwebshop binnen dé korfbal webwinkel van Nederland: Korfbalshop.nl! Hierin zijn verschillende sportkleding en accessoires van het merk Hummel te koop. We hebben gekozen voor het merk Hummel in de stijl van de huidige inloopshirts en trainingspakken van de selectie, zodat we dit binnen de gehele vereniging door kunnen trekken. Hierdoor kan iedereen in dezelfde Good Luck kleding trainen of naar de wedstrijden komen. Of gewoon lekker thuis in je Good Luck trui of trainingspak op de bank!

Omdat het clublogo op de kleding wordt bedrukt kan het zijn dat een artikel soms niet op voorraad is. De actuele levertijd is altijd terug te vinden wanneer je het artikel bekijkt en deze in je winkelmand plaatst.

Hieronder een paar belangrijke punten om te weten/rekening mee te houden: Heb je vragen, loop je tegen een probleem aan of mis je nog iets binnen onze clubshop? Neem contact op met Rowan Hullegie van de sponsorcommissie via het e-mailadres sponsorcommissie@kvgoodluck.nl of via WhatsApp: 06-44294148.

Twijfel je bij het bestellen van een artikel over de maat? Geen probleem; zolang er geen (gepersonaliseerde) bedrukking op zit kun je artikelen die niet bevallen terugsturen. Elk artikel is standaard bedrukt met het Good Luck logo, dus dit geldt alleen voor als je een eigen rugnummer of naam op het artikel laat drukken. In dat geval is een artikel niet retourneerbaar. Het advies is dan ook om goed naar de gekozen maat te kijken voordat je een artikel uit de clubshop besteld.

Belangrijk: Witte (wedstrijd)rokjes en broekjes zijn ook te koop in de kantine! Het voordeel hiervan is dat je gelijk kunt passen en zeker weet dat de maat klopt. Zowel de rokjes als broekjes zijn standaard bedrukt met het Good Luck logo in het rood. Zo loop je er tijdens de wedstrijden en trainingen altijd extra goed bij!