Wedstrijden > Good Luck 3 - Eureka 2

Datum: 29 november 2014
Tekst: Maarten Kreeft

Een hoofdrol voor de afdingers

Een kort verslag, want ik had niet zoveel tijd en zin, dus...

Zoals het gezegde gaat, drank maakt meer kapot dat je lief hebt, had iedereen zich ruim op tijd verzameld voor de wedstrijd tegen Eureka. Jammer was wel dat de helft van het team bij het verkeerde sportcentrum stond, de wedstrijd zou om 11:00 in de Gooye aanvangen.

Harm en Daniel waren later, die waren samen een Harmony media box aan het kopen, allebei waren ze het zo zat dat ze drie afstandbedieningen nodig hadden om hun televisie, dvd en spelcomputer te bedienen, dat ze zo'n ding wilden aanschaffen. Aangezien ze samen gingen en er twee zouden kopen, moest er afgedongen worden. Ze zijn zelfs twee keer weggelopen om de verkoper te imponeren. Ze hebben er twee tientjes weten af te krijgen. Dat is al snel zo'n twee procent. Wel moesten ze verwijderingsbijdrage betalen en aangezien er een harde schijf van 2 terabyte in zit, dat is veel geheugen, dus zwaar, moest er extra betaald worden, maar dat is logisch.

Iedereen had hartstikke zijn best gedaan, ook al had Gijs last van zijn lies en wilde na 5 minuten wisselen. Tijdens het maken van zijn surprise had hij zich verrekt.

Het douchen ging ook heel snel het water was lekker koud, over twee weken mogen we op vrijdag. Dan heeft iedereen misschien een keer niet zo'n kater.