Wedstrijden > ADO 1 - Good Luck 1

Datum: 7 februari 2015
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck verliest na de wedstrijd

Zaterdag 7 februari was Good Luck te gast bij nummer 2, Ado uit 's Gravendeel. De thuisploeg nam een voorsprong, maar na 10 minuten pakte Good Luck het op en was de betere ploeg. Via geduldige combinaties nam de ploeg uit Middelharnis een voorsprong van drie doelpunten mee de kleedkamer in.

Na rust was dit beeld hetzelfde, maar na 10 minuten begon Ado aan een inhaalrace. Good Luck was aanvallend de weg kwijt en de ervaring leek nooit te zijn opgedaan. Op kinderlijke wijze werden een aantal doelpunten weggegeven. Tuurlijk had de arbiter hier een nadrukkelijke rol in, maar het mag gewoonweg niet zo ver komen. Ado kwam gelijk en schoot "na de wedstrijd", in de 32e minuut, de winnende binnen. Hier ging de fluiter behoorlijk de mist in, maar Good Luck moet het gewoon afmaken op momenten als dat kan en wederom was de tweede helft zeer matig.

Komende wedstrijd tegen Triade is er weinig uitzicht op punten, die ploeg ligt de korfballers uit Middelharnis gewoon niet.