Wedstrijden > 't Capproen 2 - Good Luck 2

Datum: 7 februari 2015
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 moeizaam naar 2 punten in Hellevoetsluis

Zaterdag 7 februari waren we te gast in Hellevoetsluis voor de wedstrijd tegen ’t Capproen 2. Voor het eerst sinds jaren konden we leren van een voor het team nieuwe ervaring namelijk onderschatting van de tegenstander. Een fenomeen wat waarbij je voor de wedstrijd weet dat je beter bent en dat het wel heel gek moet lopen wil je niet winnen...

Het begin was overduidelijk voor de groen blauwen en doordat de rood witten niet echt scherp waren en de kansen die er kwamen misten stond er half in de eerste helft een 5-2 op het bord. Het omzetten van achterverdedigen naar voorverdedigen bracht de tegenstander in de problemen, het tempo ging omhoog en langzaam maar zeker kwamen we terug in de wedstrijd. Van 5-2 naar 5-5 en een kleine achterstand bij rust 5-6.

Het tempo werd nogmaals opgeschroefd en conditioneel waren we sterker dan de tegenstander. Van 7-7 kwamen we half in de 2e helft op 7-9 en leek de wedstrijd gespeeld maar ’t Capproen toonde veerkracht en kwam op 9-9 maar hierna was het toch gedaan. Met nog 2 doelpunten beslisten we de wedstrijd in ons voordeel en was de eindstand 9-11.

Opnieuw 2 punten voor Good Luck, het totaal staat deze zaalcompetitie op 12 waar we vorig jaar over 3 punten beschikten. Een terechte 4e plaats is dan ook het resultaat.

De laatste wedstrijd staat in de agenda voor 7 maart, thuis tegen de waarschijnlijke kampioen Scheldevogels.