Wedstrijden > Nieuwerkerk 9 - Good Luck 3

Datum: 11 maart 2015
Tekst: Maarten Kreeft

Wedstrijdverslag uit de eerste hand

Zoals bekend is iedereen in het derde getraind en zeer atletisch, vol kracht en kan tegen een stootje. Nee, in het derde geen aanstellers of kleinzerigheid. Dus zoals gewoonlijk was er bijna niemand geblesseerd, niemand was op vakantie naar Cadzand. We hadden maar 4 wisselspelers nodig.

Doel was zoals ook bekend, die begeerde nul. Het leek er op dat die zou behouden worden. Iedereen hield zich keurig aan het afgesproken beleid. Als snel stond er 9-1 op het scorebord. Ook de arbiter hielp. Zeer kundig leidde hij de wedstrijd, gaf geen voordeel aan de Good Luckers, daar heb je wat aan.

Helaas, wederom protegés en zelfs familie van de jaloerse 4de speler, gooide roet in het eten. Hierdoor ging de rest van het team steeds slechter spelen en kwam de nul steeds verder uit beeld. Al gauw stond er 9-8 op het scorebord, gelukkig stak de scheids daar een stokje voor en floot ruim op tijd af.

Volgende wedstrijd zal op het veld gespeeld worden op het vertrouwde honk.

Normaal zou er een gedetailleerder verslag zijn, echter deze verslaggever is nog aardig brak van het trainings-teambuildingsweekend wat zojuist ten einde is gekomen, ik bedoel vermoeid van alle training besprekingen in de kroeg, ik bedoel op het strand euhm nee op het veld in een luie stoel in de zon met een biertje, watertje. De nieuwe strategieën zullen worden toegelicht in het trainings-teambuildingsweekend verslag.