Wedstrijden > Good Luck 1 - Blauw Wit 1

Datum: 4 april 2015
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck wint overtuigend van Blauw Wit

Zaterdag 4 april was Blauw Wit uit Kloetinge te gast in Middelharnis. De gasten stonden vooraf 1 punt hoger en de uitwedstrijd eerder dit jaar werd verloren. Vanaf minuut 1 was de thuisploeg onder vol enthousiast gejuich van Good Luck D1, als ploeg van de week, scherp op alle fronten. Na de 2-0, brak een wat slordige fase aan en de weersomstandigheden werden er ook niet gemakkelijker op. De gasten kwamen daardoor meer in de wedstrijd, maar toch wist Good Luck de druk hoog te houden en voor rust een ruime marge van 8-2 op het bord te zetten.

In de tweede helft was dit beeld hetzelfde. Na de zwakke start pakte Good Luck het weer op en kwam niet meer in gevaar. In de slotfase maakte Blauw Wit het gaatje nog wat kleiner, waarna de arbiter bij een terechte 13-7 overwinning affloot. Hierdoor klimt Good Luck naar de gedeelde derde positie in klasse 3I. Komend weekend vrij en daarna weer vlammen!