Wedstrijden > Good Luck 2 - Reeuwijk 2

Datum: 25 april 2015
Tekst: Adwin Krijger

Good Luck 2 niet opgewassen tegen koploper Reeuwijk

Afgelopen zaterdag stond was ook Reeuwijk 2 te gast op de Oostplaat. Ook deze ploeg is net als Reeuwijk 1 koploper in de poule. Een team met een hoge gemiddelde leeftijd, veel ervaring en fysiek spelend op het randje en soms daar net overheen.

In de heen wedstrijd had het jonge Good Luck 2 het in Reeuwijk daar ook behoorlijk lastig mee. Er werd uiteindelijk met 13-8 verloren.

Ook gisteren hetzelfde wedstrijdbeeld. Toch kon ons tweede toch goed bij blijven mede dankzij uitblinker Yorick. Tot 7-9 ging het qua score goed en maakten we zelfs aanspraak op de aansluitende treffer. Dit gebeurde echter niet en via 7-10 liep Reeuwijk in het laatste kwartier toch nog redelijk makkelijk bij ons weg. Uiteindelijk stond er 8-17 op het scorebord wat toch wel een iets vertekend beeld gaf.

Komende zaterdag is het team vrij. We gaan ons dan ook in de komende twee weken voorbereiden op de uitwedstrijd tegen de nummer twee van de ranglijst Gemini in Gouda.