Wedstrijden > Good Luck 1 - Olympia 1

Datum: 19 september 2015
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck heeft off-day

Zaterdag 19 september was Olympia uit Spijkenisse te gast in Middelharnis. Bij lekker weer werd het publiek getrakteerd op een ondermaatse wedstrijd van Good Luck. Binnen enkele minuten openden de korfballers uit Middelharnis met een aantal fraaie aanvallen de score en daar bleef het in de eerste helft bij. Verdedigend hield Good Luck 25 minuten prima stand en Olympia had hier moeite mee. Toch wisten de gasten voor rust nog een aantal keer doel te treffen, 1-5.

In de tweede helft was het beeld niet veel anders, ongeconcentreerd en te weinig beleving zorgden voor een blamage. Met vier wissels ging het spel beter draaien en werd de stand nog enigszins dragelijk gemaakt, 6-15.

Er is nog behoorlijk wat werk aan de winkel om het komende week Vlaardingen moeilijk te maken die deze dag een misstap maakten tegen Ado in de strijd om het kampioenschap!