Wedstrijden > Trekvogels 1/2 - Good Luck 1/2

Datum: 25 augustus 2005

Trekvogels 1/2 - Good Luck 1/2

Donderdag 25 augustus stonden er wederom wedstrijden voor de selectie van Good Luck op het oefenprogramma. De teams van coaches Blok en Kattestaart reisden af naar Rotterdam om het op te nemen tegen Trekvogels 1 en 2. Op een zeer hard en vrij glad kunstgrasveld hadden beide ploegen moeite met de nieuwe kunststofkorf. Ballen stuiterden weg met dezelfde snelheid als waarmee ze op de korf kwamen. De rebound was vrij lastig te behouden. Good Luck 2 speelde de eerste helft te zwak om dichtbij Trekvogels te blijven. De tweede helft was beter, echter was de eindstand 17 - 3. Het eerste team was niet compleet en speelde met invallers uit het tweede team. Na wat aftasten in de eerste helft kwam Trekvogels bij rust op een 4 - 3 voorsprong. De wedstrijden werden vanwege het onweer zo’n 20 minuten gestaakt. In de tweede helft speelde Good Luck vrij wisselvallig. Goede en rommelige momenten wisselden elkaar af, maar ondanks het matige spel was de eindstand 10 - 10. Coach Blok maakte dinsdag de namen voor Good Luck 1 bekend, te weten:

Dames
Britt Abbas
Heidi Kamerling
Liesbeth Los
Petra van der Valk
Heren
Jeroen Kars
Marcel Kievit
Nico Overduin
Jan-Willem de Vos
Voorlopig zitten de overige spelers en speelsters in het tweede team. Coach Kattestaart maakt volgende week bekend wie er eventueel nog afvallen. Aanstaande zaterdag speelt Good Luck met 1 team een oefentoernooi bij Blauw Wit uit Kloetinge. Aanvankelijk zou dit met twee teams zijn, maar door diverse afzeggingen is het niet gelukt een tweede team samen te stellen. Het toernooi wordt afgesloten met een gezellige barbecue.