Wedstrijden > Vitesse 2 - Good Luck 1

Datum: 30 augustus 2005

Vitesse 2 - Good Luck 1

Dinsdag 30 augustus stond voor Good Luck 1 en 2 de laatste oefenwedstrijd op het programma. Voor aanvang van de competitie zou de selectie voor de laatste maal oefenen, thuis tegen Scheldevogels 1 en 2. Door omstandigheden ging dit niet door en moest met 1 team uitgeweken worden naar Barendrecht, waar Vitesse 2 bereid was een oefenpartij te spelen. Bij Good Luck loopt de voorbereiding alles behalve perfect. Diverse blessures en afzeggingen zorgen er voor dat er nog niet in de vaste samenstelling is gespeeld. Ook deze wedstrijd verliep niet naar wens. Veel miscommunicatie, maar ook veel pech en onzuiverheden in de afronding waren de sleutel voor het verlies die avond. De goed leidende arbiter floot bij 14 - 10 in het voordeel van Vitesse 2 af. Good Luck heeft nog veel werk te verrichten voor het openingsduel van deze competitie in Middelharnis aanstaande zaterdag tegen Oranje Zwart 1 & 2.