Wedstrijden > KVK 1 - Good Luck 1

Datum: 12 maart 2016
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck eindigt in middenmoot

Zaterdag 12 maart sloot Good Luck de competitie af in Kapelle tegen KVK. De thuiswedstrijd had Good Luck gewonnen en dit duel beloofde ook spannend te worden, hoewel er nauwelijks nog wat op het spel stond. Ondertussen won Seolto uit Vlissingen, waardoor ze kampioen werden. De selectie van Good Luck feliciteert Seolto en wenst het veel succes in de tweede klasse volgend seizoen. De korfballers uit Middelharnis misten nog steeds een basisspeler, waardoor Yorick Huizer in de basis begon. Het eerste kwartier was voor Good Luck, die op een 2-5 voorsprong kwamen. Langzaam kwamen de kapellenaren beter in het spel en maakten de vele vrije ballen af, waardoor ze de achterstand ombogen in een 12-9 voorsprong met rust.

In de tweede helft opende Good Luck de score en beide ploegen troffen om en om doel. Echter, de rood-witten kwamen niet meer dichterbij. KVK maakte in de laatste minuut het gaatje nog groter met twee treffers, waardoor de arbiter bij 21-16 af floot.

Good Luck eindigt hiermee in de middenmoot in de derde klasse. Komend weekend gaat de selectie naar Renesse op teambuidingweekend en begin april hervat de veldcompetitie.