Wedstrijden > Good Luck 1 - Ventura Sport 1

Datum: 2 april 2016
Tekst: Marcel Kievit

Good Luck hervat veldcompetitie met nederlaag

Zaterdag 2 april hervatte Good Luck de veldcompetitie. Ventura Sport uit Strijen was te gast. Het uitduel eindigde in een gelijkspel. De basisacht van Good Luck was door afwezigheid van Ivo Kroon en Djoel Hullegie anders dan gepland. Rowan Hullegie en Yorick Huizer namen hun plaats in. In de eerste helft was dan ook te zien dat beide vakken zoekende waren naar vastigheid. Er werd hard gewerkt, maar de schroom moest er vanaf, ruststand 6-12.

Die schroom gooide Good Luck er in het tweede bedrijf af en daardoor won het ook de tweede helft met 12-11. Helaas was het gat in de eerste helft al te groot en was Good Luck niet opgewassen tegen een heer van Ventura Sport, die deze dag vanuit alle hoeken de korf vond. Het duel eindigde bij 18-23. Een mooie uitslag voor een veldwedstrijd. Komende zaterdag reist Good Luck af naar Schiedam om het op te nemen tegen Nexus.